Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy v souladu s § 2 odst. 5 vyhlášky č. 177/2009 Sb., o bližších podmínkách ukončování vzdělávání ve středních školách maturitní zkouškou, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „vyhláška“), určuje časové schéma (jednotné zkušební schéma) konání didaktických testů společné části maturitní zkoušky pro jarní zkušební období roku 2025.
Jednotné zkušební schéma konání didaktických testů společné části maturitní zkoušky pro jarní zkušební období roku 2025
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy v souladu s § 2 odst. 5 vyhlášky č. 177/2009 Sb., o bližších podmínkách ukončování vzdělávání ve středních školách maturitní zkouškou, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „vyhláška“), určuje časové schéma (jednotné zkušební schéma) konání didaktických testů společné části maturitní zkoušky pro jarní zkušební období roku 2025.
Přijímaček nanečisto se školy účastnily dobrovolně, Cermat zjišťuje zpětnou vazbu
Centrum pro zjišťování výsledků vzdělávání (Cermat) letos poprvé zrealizovalo projekt „Přijímačky nanečisto“. Hlavním cílem bylo žáky připravit na práci s testy a s časem vyhrazeným na jejich řešení, seznámit je se všemi dokumenty, nasimulovat prostředí a podmínky „ostré zkoušky“. Byl to způsob, jak zpřístupnit proces jednotného testování všem žákům 9. tříd. V průběhu února bude základním školám zaslán krátký dotazník zaměřený na vyhodnocení projektu, aby Cermat a MŠMT získaly zpětnou vazbu.
Metodika k závěrečné zkoušce 2024/2025
Metodika k závěrečné zkoušce podle jednotného zadání pro školní rok 2024/2025 je zveřejněna pro školy ke stažení
Výsledky 13. ročníku soutěže samostatných odborných prací učňů
Centrum pro zjišťování výsledků vzdělávání vyhlašuje ve spolupráci s Hospodářskou komorou ČR výsledky třináctého ročníku soutěže samostatných odborných prací (SOP).
... více